OpenAI zegt nu: "alles volledig automatiseren is niet de toekomst die we willen"
OpenAI heeft vertrouwelijk een S-1-registratie ingediend bij de SEC en zet daarmee de eerste formele stap richting een beursgang. Er is geen vaste tijdlijn en het bedrijf noemt het "een complexe afweging." Concurrent Anthropic diende onlangs eigen IPO-documenten in, wat de druk waarschijnlijk vergroot.
🔗 lees originele bron